Tárhely szolgáltatások- Személyes tárhely, Cégkapu, Hivatali kapu

A Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás egységes felületet, tárhelyet biztosít az állampolgárok, a Hivatali kapuval és a Cégkapuval rendelkezők számára.

Kulcsszavak: tárhely, ügyfélkapu, üzenetet, belépés, bejelentkezés, cégkapu, dokumentumfeltöltés, ügykezelő, dokumentum feltöltés, tartós tár, tartóstár, tartós tárhely

A szolgáltatás használata bejelentkezéshez kötött. A bejelentkezéshez minden, az állam által biztosított azonosítási szolgáltatás használható (Ügyfélkapu, Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA), eSzemélyi).

Amennyiben még nem rendelkezik személyes tárhellyel, regisztrálhat személyesen bármely kormányablakbanokmányirodában, vagy a NAV kiemelt ügyfélszolgálatain, illetve egyes postai ügyfélszolgálatokon, külképviseleteken. A 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában elektronikusan is elvégezheti a regisztrációt.

Cégkapu-regisztrációs alkalmazás, valamint a Cégkapu szolgáltatás használatáról, a kapcsolódó adminisztrációs teendőkről az alábbi oldalon olvashat részletes tájékoztatást.

Az elektronikus ügyintézést biztosító szervezetek a Hivatali Kapu regisztrációval kapcsolatban a szeusz.gov.hu oldalon tájékozódhatnak. 

Figyelem! Fontos változások!

E-mail címek változtatása 

Korábban a regisztrációkor megadott e-mail címhez két szolgáltatás tartozott: regisztrációkor illetve jelszókéréskor erre a címre érkezett a bejelentkezéshez szükséges kód, valamint ide érkeztek a tárhelyen lévő dokumentumforgalommal kapcsolatos értesítések, igazolások is (pl. feladási, átvételi értesítés stb.).

A Hiteles e-Postafiók bevezetésével a két szolgáltatás szétvált:

1.  A regisztrációkor megadott, azaz az azonosítási funkcióhoz tartozó e-mail címre kizárólag az azonosítással kapcsolatos e-mailek érkeznek: pl. regisztrációt, valamint elfelejtett jelszókérést követően küldött kód. Az azonosításhoz tartozó e-mail  cím a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon a Regisztrációs adatok menüpontban módosítható bejelentkezést követően.

2. A tárhelyhez tartozó e-mail címre érkeznek a dokumentumküldéssel, -fogadással kapcsolatos értesítések, igazolások.
A tárhely funkcióhoz tartozó e-mail cím a https://tarhely.gov.hu oldalon a Beállítások linkre kattintva módosítható a Tárhely adminisztráció felületen.

Bejelentkezés más felhasználóval 

Amennyiben Ön bejelentkezett egy KAÜ-azonosítást (Központi Azonosítási Ügynök) használó szolgáltatásba, abban az esetben ugyanabban a böngészőben egy másik felhasználó azonosítójával történő belépéskor a rendszer hibaüzenetet küld (Hiba történt! Sikertelen bejelentkezés. Kérjük, hogy zárja be a böngészőt és jelentkezzen be újra!”). Másik felhasználó kizárólag a böngésző bezárását követően tud bejelentkezni.

NISZ ZRT.