A cím igazolására hatósági igazolás igényelhető.
Az eljárást kezdeményezheti, akinek jogi érdeke fűződik a cím megállapításához, megváltoztatásához, igazolásához.
Az eljárást magánszemély kérelmezheti: - papír alapon személyesen, illetve postai úton; - elektronikus úton.
Elektronikus úton (https://epapir.gov.hu/level/uj?ugytipus=ONK_CIMNYILVANTARTAS&cimzett=%C3%96NK%20ZM%208901) oldalon keresztül küldheti be a zalaegerszeg.hu honlapról letöltött, és kitöltött formanyomtatványt.
A gazdálkodó szervezet kizárólag elektronikus úton (https://epapir.gov.hu/level/uj?ugytipus=ONK_CIMNYILVANTARTAS&cimzett=%C3%96NK%20ZM%208901) kezdeményezheti az eljárást, szintén a a zalaegerszeg.hu honlapról letöltött, és kitöltött formanyomtatvány beküldésével.
Eredetiben aláírt kérelem, illetve a kérelmet alátámasztó dokumentumok: (pl.: földhivatali határozat, tulajdoni lap).
Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Jegyzője
Az ügyet intéző szervezeti egység:
Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Főépítészi Osztály
8900 Zalaegerszeg, Kossuth L. u. 17-19.
Ügyfélfogadás: https://zalaegerszeg.hu/ugyfelfogadas
Kérelem lakcím igazolására / megállapítására
Az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény
Zalaegerszeg Település