Ezen a felületen keresztül Önnek lehetősége van a távhőszámlák bankkártyával történő kiegyenlítésére.
A FŐTÁV Nonprofit Zrt. távhőszámlán szereplő díjfizetője.
1. Az oldalon megjelenítésre kerül a pillanatnyi egyenleg.
2. A középső blokkban - egy táblázatban - tételesen megjelennek a kiállított számlák és a hozzájuk kapcsolódó információk.
3. Attól függően, hogy az egyenleg pozítv, negatív vagy nulla, a képernyő jobb oldalán különböző funkciók érhetők el.
4. Amennyiben Önnek nem rendezett tétel(ek) szerepel(nek) az egyenlegén, és azt bankkártyával kívánja kiegyenlíteni, két módon tud kártyás fizetést indítani:
5.1. Abban az esetben, ha Ön az egyenlegén szereplő teljes összeget kívánja kifizetni, kérjük, a képernyő jobb oldalán nyomja meg a Folyószámla egyenleg bankkártyás fizetése gombot.
5.2. Amennyiben meghatározott számlá(ka)t, díja(ka)t szeretne kiegyenlíteni, kérjük a kívánt tétel(eke)t a sor végén pipálással jelölje ki, majd nyomja meg a táblázat alatt a Kijelölt számlák bankkártyás fizetése gombot.
Felhívjuk figyelmét, hogy bankkártyás fizetése azonnal teljesül, azonban annak könyvelését Társaságunk 1-2 munkanap alatt végzi el. Emiatt a bankkártyával kiegyenlített számlák, díjak a könyvelésig az ügyfélszolgálati portál oldalán FF, azaz Fizetés folyamatban státuszt mutatnak.
FŐTÁV Nonprofit Zrt. - Ügyfélszolgálati főosztály
Az ügyfelek a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszukkal, észrevételeikkel a távhőszolgáltatóhoz, annak vezetőjéhez, a távhőszolgáltató tulajdonosához vagy a fogyasztói érdekképviseleti szervekhez fordulhatnak, amelyek elérhetőségei a következő linken találhatóak.
A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos részletes információkról a következő linken tájékozódhat.
A honlapunkon megtekintheti üzletszabályzatunkat és a távhőszolgáltatással kapcsolatos jogszabályokat.
BKM Nonprofit Zrt.