Ezen a felületen lehetősége van megtekinteni az online ügyfélszolgálati portálon indított ügyeit, ügyeinek létrehozásának és módosításának dátumát valamint azok státuszát.
A FŐTÁV Nonprofit Zrt. távhőszámlán szereplő díjfizetője vagy bármely ügyfél.
1. Amennyiben több távhővel ellátott ingatlannal is rendelkezik, kérjük, válassza ki a legördülő menüből az érintett felhasználási/hővételezési helyet (ingatlant).
2. Az ügy megnevezésénél, legördülő menüből kiválaszthatja a megtekinteni kívánt ügytípust.
3. A státusz pontban, legördülő menüből szűrhet a státusz állapotára.
4. Amennyiben nem kíván szűrést végezni, úgy a megjelölt táblázatban láthatja az összes Ön által kezdeményezett ügyet és azok státuszát.
Normál ügyintézés esetén 30 nap. Panasz esetén 15 nap
FŐTÁV Nonprofit Zrt. - Ügyfélszolgálati főosztály
Az ügyfelek a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszukkal, észrevételeikkel a távhőszolgáltatóhoz, annak vezetőjéhez, a távhőszolgáltató tulajdonosához vagy a fogyasztói érdekképviseleti szervekhez fordulhatnak, amelyek elérhetőségei a következő linken találhatóak.
A honlapunkon megtekintheti üzletszabályzatunkat és a távhőszolgáltatással kapcsolatos jogszabályokat.
BKM Nonprofit Zrt.